poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Sylwia Szostak nie chce ze mną ćwiczyć:(


          Ostatnie lata to narodowe poderwanie tyłka z kanapy w celach treningowych, więc i trenerów/trenerek personalnych od groma. Jeśli byliście kiedyś na siłowni, na pewno spotkaliście zarówno wykształconych wszechstronnie (kulturystyka, wiedza około-rehabilitacyjna, dietetyka, suplementacja) trenerów, jak i noszacych taką samą plakietkę instruktorów - ignorantów.
          Media także lansują kolejnych guru treningowych. Wśród fitnessek, po Ewie Chodakowskiej, Ani Lewandowskiej, mijając po drodze Natalię Gacką, Kasię Dziurską i kilka innych pań,  do gry wkracza Sylwia Szostak.
 
 
Krytykowana za modelingową przeszłość i bycie żoną Akopa Szostaka:)
Uwielbiana za umięśnione, a jednocześnie kobiece ciało, sexy look i całkiem merytoryczne teksty.
 
JAK NIE UDAŁO MI SIĘ POĆWICZYĆ Z SYLWIĄ SZOSTAK:
 
1. Po napisaniu maila (jedyna forma kontaktu) czekałam 5 dni na odpowiedź, nie dostawszy jej wysłałam jeszcze raz wiadomość, że chcę ćwiczyć 2 razy w tygodniu i na jakich zasadach mogłoby się to odbywać.
 
2. Po kolejnych 2 dniach dostałam maila zwrotnego, zawierającego ofertę współpracy online (a pytałam o treningi personalne). Pisownia oryginalna:
Moja pomoc Droga online: dopasowanie po przez rozpiskę zywienia z planem treningowym i suplementacją na podstawieszczegolowej ankiety, ktora Ci wysylam. Koszt calosci to 150 zł.Wszystko dopasowuje indywidualnie, pod Twoje cele.Jesli zależy Ci na poważnej pracy nad sylwetką, to co 4-6 tyg max,dajesz mi znac o sobie o postępach, o tym jak Ci szło, nazałączając stare plany i na nowo wypełniając ankietę ipotwierdzenie przelewu. Wtedy wprowadzam totalne zmiany planow lubmodyfikacje. Przede wszystkim w plan treningowy, bo miesnie szybkosie przyzwyczajają. Natomiast z zywieniem w pierwszych miesiącachjest rożnie. Czasem lekko modyfikuje, czasem pozostaje przez pewienczas przy podobnym i zmieniam, kiedy ciało zaczyna sie zmieniać.Jeżeli jestes zainteresowana, ponizej info
Mam przelać kasę, załączyć fotki swojego ciała i odesłać wraz z wypełnioną ankietą.
 
3. Po kolejnych 4 dniach otrzymuję raz jeszcze tą samą odpowiedź:)
 
4. Na moje ponowne pytanie o treningi personalne dowiaduję się, że ze względu na zapełniony grafik nie ma takiej opcji
.
5. Rezygnuję, bo szkoda mi 150 zł i nie wierzę, że za tak małą kasę można ,,nie polecieć masówką” i rozpisać indywidualną dietę, suplementację i plan treningowy!
 
 
Ktoś z Was ćwiczył z Sylwią? Jakie są Wasze opinie?

1 komentarz:

  1. http://kobietanabombie.blogspot.com/2019/07/unikaj-trenerow-fit-celebrytow.html fragment arta o fit celebrytach:
    Fit celebryta jest sławny wiec ma duże obłożenie, wiele klientów i wiele maili na odp , prowadzi często kilkadziesiąt osób.
    Wierzysz że do każdego podejdzie indywidualnie?
    - NIE podchodzi do Ciebie Indywidualnie

    proszę Cię, nie bądźmy naiwni.
    Da kopiuj - wklej byleby hajs się zgadzał a Klientów i tak będzie miał.

    Tutaj przytoczę historie prawdziwą z mojej siłowni - piwnicy.
    Mamy 3 panny, dwie z nich zupełnie nowe pierwszy raz na siłce.
    jedna chodziła pare miesięcy machając bez planu.
    Dwie otyłe , jedna wręcz bardzo otyła. Zero kondycji.
    jedna szczupła, taki skinny fat, ale ćwiczyła i kondycje ma.
    Wagowo (zapytałam więc wiem) miały około 50, 75, 85kg.
    Wszystkie trzy kupiły trening od Pani Sz. - żony pana A.
    zgadnijcie jaki dostały zindywidualizowany trening... każda taki sam :D
    do tego na pierwszy kontakt z silownią split z partią raz w tyg.
    Czy to wymaga komentarza?
    Dieta - każda z 3 pań dostała identyczną dietę (widziałam na własne oczy kartki)
    jedyna róznica polegała na ilośc produktów węglowodanowych
    np. lżejsza miała pół worka kaszy , pani cieższa miała cały worek.

    Mam nadzieję że powyższa historia da Wam do myślenia.

    OdpowiedzUsuń